لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

طوفان کوخرد با پنج گل شناورسازی را با شکست بدرقه کرد



هفته پنجم  لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان با انجام پنج بازی به پایان رسید. 

به کزلرش صبح ساحل، در این هفته در گروه غرب تیم جبل بر شهرو به دیدار جنوب برکه دوکای پارسیان رفت. اتحاددژگان با گازال جناح بازی کرد و طوفان کوخرد از تیم شناورسازی پی پشت میزبانی کرد.‌ عالمین دمیلو در این هفته استراحت داشت.
در بازی های گروه شرق تیم فانوس بندرتیاب در دربی شهرستان میناب با ثامن کردر بازی کرد. اتحاد روستایی جاسک در خانه از تیم زاهد منتخب چاهو میزبانی کرد و تیم های ستاره انقلاب رودان و وحدت گورزانگ در هفته پنجم استراحت داشتند.
در دیدارهای انجام شده هفته پنجم  لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان  تیم های طوفان کوخرد،  گازال جناح، زاهد منتخب چاهو حریفان خود را شکست دادند و دو بازی هم مساوی شد. در دیدارهای گروه شرق دربی میناب بین تیم های فانوس بندرتیاب و ثامن کردر میناب با تساوی یک یک به پایان رسید. حسام فولادی برای فانوس بندر تیاب و گل به خودی مدافع حریف برای ثامن کردر میناب گلزنی کردند.
اتحاد روستایی جاسک در خانه سه بر یک مغلوب زاهد منتخب چاهو شد.  تک گل تیم اتحاد روستایی جاسک را سراج باد نوروز زد و برای زاهد منتخب چاهو ، سجاد رستمی، امیر مجنونی و مهدی سالاری گلزنی کردند.
در بازی های گروه غرب تیم طوفان کوخرد با پنج گل شناورسازی پی پشت قشم را بدرقه کرد‌. برای طوفان کوخرد رامین دادبود چهار بار و سلمان طیبات یک گل زدند. اتحاد دژگان در خانه با سه گل مغلوب گازال جناح شد. حسین عبدی دو گل و مهران دوزنده دو گل گازال را به ثمر رساندند. بازی تیم های جبل برشهرو و جنوب برکه دوکای پارسیان در پایان نود دقیقه بدون گل مساوی شد.
در لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه شرق  تیم های منتخب زاهد چاهو،  ستاره انقلاب رودان، فانوس بندر تیاب،  وحدت گورزانگ،  ثامن کردر میناب،  و اتحاد روستایی جاسک و در گروه غرب تیم های شناورسازی قشم،  گازال جناح، حبل بر شهرو، اتحاد دژگان، جنوب برکه دوکا پارسیان، عالمین دمیلو و طوفان کوخرد با هم رقابت می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها